quinta-feira, 8 de dezembro de 2011

Aniversário em Dublin [Birthday in Dublin]

E daí que trabalhando e estudando, não pude viajar no meu aniversário, como eu realmente gostaria.... Mas me diverti bastante e ganhei até um bolo surpresa, dá pra crer??
Comemorei meu aniversário no Eddie Rockets, no centro de Dublin com minhas amigas Cíntia, Maiara, Lu, Luciana e Joyce...
Ganhei presentes, cantamos parabéns (Em inglês e português)... Enfim, foi muito legal e deu pra me distrair o suficiente para não chorar de saudades de casa :(
Seguem as fotos do mega-evento:


[So that working and studying I couldn't travel on my birthday as I really expected, but I had a great time... including I got up a surprise aniversary cake, can you believe it??
I celebrated my birthday at Eddie Rockets, in Dublin city centre with Cíntia, Maiara, Lu, Luciana and Joyce.
I got gifts, we sing happy birhday (in English and Portuguese).
Anyway, it was very cool and helped me to distract me and not cry homesick...
Here are the photos of the mega-event:]
O lugar [The place]

Maiara, Luciana e Joyce

Me, Lu and Maiara

Cíntia and me

Luciana, Joyce and me

My surprise birthday cake

2.0


The best presents!

Tchau!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Read books